Nejčastější otázky

Jak je zboží zabaleno a ošetřeno proti poškození při přepravě?


Sklo balíme do jemného papíru a následně do bublinkové fólie. Následně je vkládáme do použitých kartonových krabic z pevné  5vrstvé lepenky. Balík vycpeme silnou bublinkovou fólií a vzduchovými polštářky, aby při nárazu nedošlo k poškození. V dlouhodobých statistikách se můžeme pochlubit reklamacemi zboží poškozeném přepravou do 0,5 %. Zajímají vás podrobnosti? Balení zboží jsme věnovali samostatný článek Jak balíme sklo. 

Na jaké zboží lze pískovat?


Pískování můžeme provést na jakýkoliv předmět z naší nabídky, který má hladkou plochu vhodnou pro nalepení pískovací šablony. Skrze tuto šablonu pak probíhá samotné pískování do skla.
U sklenic lze motiv umístit na různé části – například na tělo sklenice, dno nebo u sklenic na víno na dýnko (podstavec). Pokud na předmětu nalezneme alespoň malou hladkou plochu, obvykle ji dokážeme využít.
Vypískovat vám můžeme jméno, monogram, text nebo obrázek dle vašeho přání. Bližší informace naleznete v článku Jak u nás probíhá pískování skla.

Kdy můžu stornovat objednávku?


Objednávku můžete stornovat do doby zabalení a odeslání zboží. Informaci o zabalení zboží od nás obdržíte emailovou zprávu. Pokud u nás máte objednávku pískování, tak storno je možné do doby provedení úhrady.

Jak si můžu přiobjednat zboží k již odeslané objednávce?


Zavolejte nám 731 577 450 nebo napište na email info@sklenenyshop.cz. Nejdříve ověříme stav vaší objednávky a následně objednávku zaktualizujeme. Pokud byla již vaše objednávka zabalena nebo byla uhrazena platební kartou, přidání zboží již není možné.

Nepřišlo mi potvrzení o přijetí objednávky


Po vytvoření jakékoliv objednávky vám automaticky zašleme potvrzení.
Pokud jste jej neobdrželi, může to být z následujících důvodů:

  • Vyřazení emailu: zkontrolujte si složku nevyžádané pošty (spam) nebo složku hromadné pošty (newsletters)
  • Chybně zadaný email: nejčastějším důvodem neobdržení potvrzení přijetí objednávky je překlep v e-mailu.
  • Nedokončená objednávka: stává se, že zákazníci v posledním kroku košíku, kde se nachází tlačítko "odeslat objednávku" nedokončí objednávku.


Kontaktujte nás emailem info@sklenenyshop.cz nebo telefonicky 731 577 450 a problém s objednávkou operativně vyřešíme.

Chci vrátit zboží, jak mám postupovat?


Pokud nejste se zbožím spokojeni, máte možnost nám jej vrátitv prodloužené lhůtě 30 dnů od převzetí zásilky. Odstoupení od smlouvy zaregistrujete v jednoduchém online formuláři. Máte možnost nám zboží vrátit na naše náklady. Pokud jste do objednávky uvedli IČO, zboží vracíte na vlastní náklady. Zboží, které bylo upraveno na míru prostřednictvím pískování nelze vrátit.

Zboží mi přišlo poškozené, jak mám postupovat?


Obsahuje-li doručená zásilka poškozené zboží, tak škodu zaregistrujte jako Reklamaci přepravy do 5 pracovních dnů od doručení v tomto formuláři. K vyřízení reklamace je zapotřebí přiložit fotodokumentaci zásilky:

  • fotky přepravní krabice ze dvou stran včetně adresního štítku a štítku pozor křehké
  • fotky uložení zboží v přepravní krabici a výplně balíku
  • zabalení poškozeného zboží
  • samotné poškozené zboží.

Po zaregistrování případu a doložení fotodokumentace vám bude zboží obratem nahrazeno. 

Pokud vaše objednávka obsahuje příplatkovou službu Reklamace komfort, tak reklamaci neřešíme vůbec s přepravcem, stačí nám jedna fotka poškozeného zboží a zaregistrovat můžete v prodloužené lhůtě 60 dní.

Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?


Zaregistrujte reklamaci prostřednictvím jednoduchého online formuláře. Doporučujeme k reklamaci přiložit fotku vady. Většinu reklamací jsme schopni vyřídit bez nutnosti zasílat zboží zpět. Po registraci případu vás budeme dále informovat o vyřízení reklamace.

Jak rychle vyřídíte moji objednávku?

  • Běžná objednávka: Objednávky standardně odesíláme následující pracovní den od zadání a zaplacení objednávky. Potřebujete-li odeslání urychlit zavolejte nám nebo napište požadavek do poznámky. V 98 % případů zásilka dorazí následující den po odeslání.
  • Objednávka pískování: standardní lhůta výroby a odeslání objednávky je 6 - 10 pracovních dnů. V případě přidání příplatku expres pak odesíláme ve lhůtě 3 - 5 pracovních dnů. Máte-li specifický požadavek na lhůtu odeslání objednávky, uveďte nám svoji představu do poznámky v objednávce a pokud to bude možné rádi vám vyhovíme.

Zadal jsem si objednávku se standardním bankovním převodem, kdy mi přijdou pokyny k úhradě?

  • Běžná objednávka: Pokyny přijdou v samostatné emailové zprávy do 15 minut od zadání objednávky.
  • Objednávka pískování: Všechny objednávky pískování nejprve zkontrolujeme a v případě nekompletní objednávky či nejasností zákazníka kontaktujeme a vše doladíme. Následně přiřadíme termín expedice objednávky a následně zašleme pokyny k úhradě.
  • Objednávka vyžadující grafickou přípravu: Vyžaduje-li zakázka grafickou přípravu, tedy potřebu pískování odměřit a ověřit jeho proveditelnost, tak pokyny k úhradě zašleme až po jejím provedení v rozmezí 1 až 3 pracovních dní. Pokud jste si objednali vizualizaci, tak pokyny k úhradě obdržíte až po jejím odsouhlasení.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Rádi vám pomůžeme na naší zákaznické lince 731 577 450.