Crystal Bohemia skleněný střevíc 195 mm
Kód: F09009Detailní popis produktu
Jednu ženu potěší květiny, druhou čokoláda a třetí láhev vína. Co si ale počít, když ta čtvrtá žena nedá dopustit na nové boty? Můžete samozřejmě strávit hodinu v obchodě s obuví, abyste nakonec vybrali lodičky, které se dotyčné nebudou líbit, a navíc ji budou tlačit. Nebo jí místo páru bot pořiďte střevíček. Jen jeden – ten z dílny poděbradských skláren Crystal Bohemia. Sice v něm nikdy nevykročí z domu, ale zaplní jím prázdnou poličku či skříňku ve svém moderně zařízeném domově. Střevíc je totiž od špičky až po podpatek vyrobený z dokonale průhledného a lesklého křišťálového skla. Bota dosahuje výšky 19,5 cm, takže k sobě snadno přitáhne obdivné pohledy, ať už bude stát kdekoliv.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- skleněný střevíc 195 mm
- vhodné použití jako dekorační předmět
- kvalitní české křišťálové sklo
- vysoká míra brilance a transparentnosti skla
- modrá kartonová krabice
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dekorační objekty |
---|---|
Hmotnost: | 0.9 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Délka: | 175 mm |
Výška: | 130 mm |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.