Crystal Bohemia karafa Wicker 0,7 l
Kód: C09028Související produkty
Detailní popis produktu
Originální stylová dekorace inspirovaná japonským dekorativním uměním. Moderní zpracování z českého křišťálu pochází z dílny poděbradské sklárny Crystal Bohemia. Karafa potěší všechny milovníky whisky a tradičního českého skla. Tradiční křišťál s příměsí olova se pyšní vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance. Sklo zkrátka polahodí vašemu oku, protože je mimořádně lesklé a průhledné. Původ výrobku je garantován ochrannou známkou Bohemia. Karafa o objemu 0,7 l je dodávána v tmavomodré dárkové krabičce.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- karafa na whisky Wicker 0,7 l
- originální reliéfní dekorace po obvodu karafy
- moderní český olovnatý křišťál s obsahem min. 24 % PbO
- vysoká míra transparence a brilance skla
- ochranná známka Bohemia garantující původ výrobku
- dodáván v tmavomodré krabičce s logem skláren
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karafy na lihoviny |
---|---|
Hmotnost: | 2.54 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 750 ml |
Výška: | 225 mm |
Hloubka: | 118 mm |
Šířka: | 118 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.