Crystal Bohemia BRITTANY karafa na whisky 0,6 l
Kód: C13003Související produkty
Detailní popis produktu
Stylová karafa na whisky z olovnatého křišťálového skla s moderní dekorací. Poděbradské sklárny se při výrobě nebály na těle karafy zkombinovat různé vzory a výsledek působí překvapivě svěže a moderně. Spolu s mohutným uzávěrem ve tvaru čtverce působí whisky karafa stylově a vyváženě. Navíc je ideálním dárkem pro všechny milovníky popíjení whisky z tradičního českého skla. Křišťálové sklo s minimálním obsahem olova 24 % se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance. Sklo je krásně lesklé a průhledné. Karafa je opatřena ochrannou známkou Bohemia a je dodávána v tmavomodré dárkové krabičce.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- stylové provedení whisky karafy
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance
- ochranná známka Bohemia
- dodáván v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karafy na lihoviny |
---|---|
Hmotnost: | 2.1 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 600 ml |
Šířka: | 85 mm |
Výška: | 224 mm |
Hloubka: | 85 mm |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.