Crystal Bohemia mísa Globus 250 mm
Kód: M03005Související produkty
Detailní popis produktu
Design mísy Globus působí přirozeně organicky. Ze všeho nejvíc jeho struktura připomíná velkou kvetoucí květinu. Překrývající se velké okvětní listy vycházející ze dna vytváří jaksi mimochodem tvar mísy. Brilantní křišťálové sklo přidává míse na neobyčejnosti. Mísu vyrábí sklárny Crystal Bohemia ze Světlé nad Sázavou z ekologické skloviny s příměsí titanu. Sklo je mimořádně pevné, odolné proti rozbití, přitom jsou jeho parametry srovnatelné s kvalitou českého křišťálu. Mísu můžete také bez rizika zašednutí skla umývat v myčce na nádobí. Mísa je dodávána v tmavomodré dárkové krabici.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- elegantní skleněná mísa vhodná na ovoce, bonbóny nebo dekorace
- pevné bezolovnaté křišťálové sklo s příměsí titanu
- příměs titanu zlepšuje odolnost skla proti rozbití a poškrábání
- tradiční český sklářský výrobek
- tmavomodrá dárková krabička - vhodné jako dárek
- vhodné pro použití v myčce na nádobí
Doplňkové parametry
Kategorie: | Skleněné mísy a misky |
---|---|
Hmotnost: | 1.67 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | bezolovnaté křišťálové sklo |
Průměr: | 250 mm |
Výška: | 103 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.