Crystal Bohemia Sklenice TIMESQUARE 420 ml, 6 ks
Kód: O09015Související produkty
Detailní popis produktu
Když radosti není dosti, radujte se z maličkostí! Třeba z této sady moderních vysokých sklenic, ve kterých to nejvíc bude slušet alkoholickým a nealkoholickým míchaným nápojům. Zárukou kvality křišťálového skla je světově proslulá česká značka Bohemia Crystal. Díky příměsi olova vyniká sklo vysokou transparentností, leskem a odolností proti mechanickému poškození. Vzhled nápoje podtrhne jednoduchý vzor připomínající tabulku čokolády.
Sada obsahuje celkem šest sklenic o objemu 420 ml.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- set 6 sklenic na nealko 420 ml
- pevné sklo odolné proti mechanickému poškození
- střídmý design a jednoduchý vzor
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance
- ochranná známka Bohemia
- dodávány v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na nealko a limonádu |
---|---|
Hmotnost: | 3.75 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 401 - 600 ml |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 420 ml |
Tvar sklenic: | vysoké |
Výška: | 160 mm |
Průměr: | 76 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.