Crystal Bohemia Sklenice ALCA Cognac 300 ml, 6 ks
Kód: K03048Související produkty
Detailní popis produktu
Prémiový rum, koňak nebo jakoukoliv jinou brandy si dokonale vychutnáte ze sklenic Alca. Moderní design a tvar kalíšku akumulující vonné látky nápoje uvnitř kalíšku jsou hlavními devízami sklenic. Kalíšek je posazený na elegantní nízké nožce, za kterou se sklenička drží při degustaci. Sklárna Crystal Bohemia pro výrobu sklenic použila ekologickou bezolovnatou sklovinu Crystal s příměsí titanu, který zvyšuje pevnost skla a jeho odolnost při opakované umývání v myčce na nádobí. Skleničky si udržují svoji průzračnost i při více jak 500 mycích cyklech.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- set 6 skleniček na rum nebo brandy 300 ml
- bezolovnaté křišťálové sklo s příměsí titanu
- pevné sklo odolné při mytí v myčce na nádobí
- zabroušený ústní okraj sklenic příjemný při kontaktu s ústy
- baleno v barevné kartonové krabici – vhodné jako dárek
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na rum |
---|---|
Hmotnost: | 1.2 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 251 - 400 ml |
Materiál: | bezolovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 300 ml |
Výška: | 156 mm |
Průměr: | 85 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.