Crystal Bohemia Sklenice na víno BRIXTON 320 ml, 6 ks
Kód: K09017Související produkty
Detailní popis produktu
Sklenice na červené víno z českého olovnatého křišťálového skla s organickou dekorací evokující stonky vzrostlé trávy. Sklenice ocení všichni milovníci českého skla. Křišťálové sklo s minimálním obsahem olova 24 % se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance skla. Sklo je krásně lesklé a průhledné. Plastická dekorace na těle skleničky vypadá působivě a přispívá k pohodlnému uchopení skleničky. Nemusíte se vůbec obávat vyklouznutí z ruky. Skleničky jsou dodávány v modré krabičce po 6 kusech.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sklenice na víno Brixton 6x320 ml
- tradiční výrobek českého sklářství
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance skla
- sklenice jsou označeny ochrannou známkou Bohemia
- dodáváno v tmavomodré krabičce
- součást kolekce křišťálového skla Brixton
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na víno |
---|---|
Hmotnost: | 3.15 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 251 - 400 ml |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 320 ml |
Výška: | 210 mm |
Průměr: | 85 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.