Crystal Bohemia Sklenice na víno COLIBRI 580 ml, 6 ks
Kód: K03060Související produkty
Detailní popis produktu
Set sklenic na červené víno s kalíškem ve tvaru polouzavřeného tulipánu z bezolovnatého křišťálového skla s příměsí titanu. Sklovina s titanem je odolná proti rozbití a poškrábání. Sklenice můžete rovněž umývat v myčce na nádobí bez rizika zašednutí skla. Sklenice mají zabroušený ústní okraj, který je velmi příjemný při kontaktu s ústy. Sklenice vhodné pro běžné i profesionální užití vyrábí sklárna Crystal Bohemia ze Světlé nad Sázavou.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sklenice typu bordeaux na červené víno 6x580 ml
- pevné bezolovnaté křišťálové sklo s příměsí titanu
- české sklo
- zabroušený ústní okraj
- vysoká odolnost při mytí v myčce
- přečtěte si instrukce jak umývat křišťálové sklo
Co dál? pokud se vám skleničky líbí, tak si je přidejte do nákupního košíku. Prohlédnout si také můžete další skleničky z kolekce Colibri.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na víno |
---|---|
Hmotnost: | 1.44 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 401 - 600 ml |
Materiál: | bezolovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 580 ml |
Průměr: | 79 mm |
Výška: | 235 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.