Crystal Bohemia Sklenice na víno COLIBRI 650 ml, 6 ks
Kód: K03066Související produkty
Detailní popis produktu
Set sklenic typu burgundy na červené víno s kalíškem typu balón na elegantní vyšší nožce. Sklenice jsou vyrobeny z bezolovnatého křišťálového skla s příměsí titanu. Sklovina s titanem je pevnější, odolnější proti rozbití a poškrábání. Sklenice můžete rovněž umývat v myčce na nádobí bez rizika zašednutí skla. Sklenice mají zabroušený ústní okraj, který je velmi příjemný při kontaktu s ústy. Sklenice jsou vhodné pro běžné užití, ale i pro profesionální gastro provozy. Sklenice vyrábí sklárna Crystal Bohemia ze Světlé nad Sázavou.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sklenice typu burgundy na červené víno 6x650 ml
- vhodné i jako sklenice na Gin & Tonic
- pevné bezolovnaté křišťálové sklo s příměsí titanu
- české sklárny Crystal Bohemia
- hladce zabroušený ústní okraj
- vysoká odolnost při mytí v myčce, přečtěte si instrukce jak umývat křišťálové sklo
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na víno |
---|---|
Hmotnost: | 1.5 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 601 ml a více |
Materiál: | bezolovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 650 ml |
Průměr: | 90 mm |
Výška: | 223 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.