Crystal Bohemia Sklenice na whisky TIMESQUARE 320 ml, 6 ks
Kód: O09003Související produkty
Detailní popis produktu
Prémiovou whisky si nalijte do sklenic z prvotřídního českého skla. Klasické pojetí sklenic se strohým vzorováním v silném, překvapivě lesklém skle je příkladnou odpovědí na otázku, proč se whisky nazývá nápojem gentlemanů. Sklenice jsou vyrobeny z křišťálového skla s příměsí olova. Díky tomu jsou pevné s vysokou mírou odolnosti proti rozbití. Sklenice Timesquare jsou ideálním dárkem pro všechny milovníky popíjení whisky z moderního skla. Původ skla garantuje ochranná známka Bohemia. Sklenice jsou zabaleny v tmavomodré dárkové krabičce.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sklenice na whisky 6x320 ml
- sklo odolné proti rozbití
- střídmý design a jednoduchý vzor
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance
- ochranná známka Bohemia
- dodávány v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na whisky |
---|---|
Hmotnost: | 2.9 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 251 - 400 ml |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 320 ml |
Výška: | 95 mm |
Průměr: | 85 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.