Škoda v zásilce
Objevili jste rozbité zboží nebo máte podezření, že něco není v pořádku?
Nemusíte se bát – zboží vám naradíme. Potřebujeme od vás jen zdokumentování škody a včasnou registraci reklamace.
Přečtěte si návod jak na to!
Varianta 1: REKLAMACE KOMFORT
- určeno pro objednávky s příplatkovou službou Reklamace komfort
- k registraci reklamace potřebujete email a číslo objednávky
- budete potřebovat fotku poškozeného zboží
- na registraci máte 60 dnů od převzetí zásilky
- škodu v zásilce neřešíme s přepravcem
- náhradu vám odešleme v pracovních dnech do 24 hodin nebo vrátíme peníze
Jaké fotky budete potřebovat
- fotku rozbitého zboží
Varianta 2: BEZ REKLAMACE KOMFORT
- škodu vyřídíme s přepravcem
- k registraci reklamace potřebujete email a číslo objednávky
- budete potřebovat fotodokumentaci zásilky (seznam fotek níže)
- na registraci reklamace máte 7 dnů od převzetí zásilky
- náhradu vám odešleme ve lhůtě 2 - 3 pracovních dnů nebo vrátíme peníze
Jaké fotky budete potřebovat
- přepravní krabice
- adresní štítek a štítku „Pozor křehké“ (pokud na balíku je nalepen)
- výplň balíku (bublinková fólie, vzduchové polštáře)
- uložení zboží v přepravní krabici (pokud zásilka obsahuje více položek a rekonstrukce zásilky je příliš složitá, zašlete pouze fotografii výplně)
- jak bylo zabaleno zboží, které bylo poškozeno
- rozbité zboží