Škoda v zásilce

Objevili jste rozbité zboží nebo máte podezření, že něco není v pořádku?

Nemusíte se bát – zboží vám naradíme. Potřebujeme od vás jen zdokumentování škody a včasnou registraci reklamace.

 
 
Používáme Retino

Přečtěte si návod jak na to!

Varianta 1: REKLAMACE KOMFORT

  • určeno pro objednávky s příplatkovou službou Reklamace komfort
  • k registraci reklamace potřebujete email a číslo objednávky 
  • budete potřebovat fotku poškozeného zboží 
  • na registraci máte 60 dnů od převzetí zásilky 
  • škodu v zásilce neřešíme s přepravcem 
  • náhradu vám odešleme v pracovních dnech do 24 hodin nebo vrátíme peníze 

Jaké fotky budete potřebovat

  1.  fotku rozbitého zboží 

rozbité zboží


Varianta 2: BEZ REKLAMACE KOMFORT 

  • škodu vyřídíme s přepravcem 
  • k registraci reklamace potřebujete email a číslo objednávky 
  • budete potřebovat fotodokumentaci zásilky (seznam fotek níže)
  • na registraci reklamace máte 7 dnů od převzetí zásilky 
  • náhradu vám odešleme ve lhůtě 2 - 3 pracovních dnů nebo vrátíme peníze

Jaké fotky budete potřebovat

  1. přepravní krabice
  2. adresní štítek a štítku „Pozor křehké“ (pokud na balíku je nalepen)
  3. výplň balíku (bublinková fólie, vzduchové polštáře)
  4. uložení zboží v přepravní krabici (pokud zásilka obsahuje více položek a rekonstrukce zásilky je příliš složitá, zašlete pouze fotografii výplně)
  5. jak bylo zabaleno zboží, které bylo poškozeno
  6. rozbité zboží