Crystal Bohemia Nova Old Pinwheel 250 mm
Kód: V22005Detailní popis produktu
Představujeme vám originální skleněnou vázu Nova Old Pinwheel, která je ideální pro aranžování květin. Tato váza je vyrobena z pevného bezolovnatého křišťálového skla s příměsí titanu. Příměs titanu výrazně zvyšuje odolnost skla proti rozbití a poškrábání, čímž zajišťuje dlouhou životnost a stálou krásu výrobku. Tento tradiční český sklářský výrobek nese ochrannou známku Bohemia, která je garancí původu a vysoké kvality. Váza Nova Old Pinwheel je nejen praktickým, ale i estetickým doplňkem vašeho interiéru.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- váza Nova old pinwheel 25 cm
- originální skleněná váza vhodná na květiny
- pevné bezolovnaté křišťálové sklo s příměsí titanu
- příměs titanu zvyšuje odolnost skla proti rozbití a poškrábání
- tradiční český sklářský výrobek
- ochranná známka Bohemia - garance původu výrobku
- tmavomodrá dárková krabička
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vázy |
---|---|
Hmotnost: | 1.83 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | bezolovnaté křišťálové sklo |
Velikost vázy: | střední 231 - 350 mm |
Výška: | 250 mm |
Průměr: | 125 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.