Crystal Bohemia váza Fortune 305 mm
Kód: V09021Související produkty
Detailní popis produktu
Skleněná váza z křišťálového skla s minimálním obsahem olova 24% s bohatou lisovanou dekorací po celém svém vnějším obvodu je určena na kytice, ale vypadá působivě i samostatně jako dekorace. Díky rozšířenému dnu má váza dobrou stabilitu a pevně stojí na jakémkoliv rovném povrchu. Je vyrobená v českých poděbradských sklárnách Crystal Bohemia, které mají více jak stoletou historii výroby olovnatého křišťálového skla, které se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance. Ochranná známka Bohemia garantuje původ výrobku. Váza je balena v modré kartonové krabici.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- dekorační váza Fortune 305 mm
- bohatý reliéfní dekor po vnějším obvodu vázy
- vysoce odolné olovnaté křišťálové sklo
- sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance
- ochranná známka Bohemia
- dodáváno v tmavomodré krabičce
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vázy |
---|---|
Hmotnost: | 4.59 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Velikost vázy: | střední 231 - 350 mm |
Výška: | 305 mm |
Průměr: | 230 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.