Crystal Bohemia BRIXTON whisky set (1+6)
Kód: S09029Související produkty
Detailní popis produktu
Spojení tradičního zpracování s moderní dekorací na těle karafy a sklenic pasuje whisky set na čestného reprezentanta prolnutí tradiční české sklářské výroby s moderními designovými trendy. Whisky set Brixton vyrábějí poděbradské sklárny Bohemia s více jak stoletou tradicí výroby olovnatého křišťálového skla. Olovnatý křišťál se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance skla. Sklo je krásně lesklé a průhledné a whisky si z něj vychutnáte. Whisky karafa je vybavena skleněnou zátkou. Whisky set je dodáván v modrém prezentačním boxu.
SHRNUTÍ VLASNTOSTÍ PRODUKTU
- 1x whisky karafa 700 ml a 6x sklenice na whisky 320 ml
- tradiční české olovnaté křišťálové sklo
- vysoká míra brilance a transparentnosti skla
- ochranná známka Crystal Bohemia
- moderní dekorace na těle karafy a sklenic
- modrý prezentační box
- součást kolekce křišťálového skla Brixton
Doplňkové parametry
Kategorie: | Whisky sety |
---|---|
Hmotnost: | 5.34 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem karafy: | 700 ml |
Objem sklenic: | 320 ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.